6 comentarii

Un fel de-a mai lungi cea mai frumoasă zi

A fost foarte frumos. Muzica ne-a otrăvit urechile, chelnerii ne-au furat mâncarea și apa tonică, afară au fost 200 de grade Celsius, cămășile băieților s-au udat fleașcă, s-au uscat, s-au udat iar, cu fiecare dans transpirația lor a devenit a noastră a tuturor, vorba Magdei.  Am fost când excesivi și iraționali, când inerți și blegiți de sentimentul catifelat că suntem exact unde trebuie să fim și nu vrem să mai plecăm niciodată. Nu țin minte când m-am mai simțit atât de bine. Poate și pentru că nu trebuie să ne mai dovedim nimic, ne știm, și așa cum ne-am cunoscut noi unii pe alții probabil că n-au mai reușit mulți să ne cunoască. Și dacă liceul ăsta are vreun merit cu adevărat, atunci acela este că v-a adunat la un loc, atâția copii interesanți. Cătălin, îți mulțumim c-ai tras de noi și ne-ai scos din timp pentru o zi și-o noapte, pentru că a fost chiar foarte frumos.

6 comments on “Un fel de-a mai lungi cea mai frumoasă zi

  1. Cu parfumul transpiratiei comune inca in simturi,tin sa multumesc tuturor celor care m-au mintit frumos si m-au facut sa cred ca am 20 de ani(eu inca mai cred, inca ca nu m-am uitat in oglinda special)chiar daca am ramas fara glas!

  2. …o adevarata intoarcere in timp! Va multumesc ca ati fost „presenti” in viata mea acum ca si acum 30 de ani!

  3. Propun ca data viitoare, fie ca va fi peste un an, doi sau, in cel mai rau caz 5, sa organizam astfel incat sa o tulim, dupa scoala, undeva la munte, la vreo vila (avem moguli printre noi?), sau pe o insula, pentru cateva zile. Si de data asta, ca si acum 5 ani, s-a dat stingerea prea repede si am ramas cu regretul ca sunt atatia colegi si colege cu care nu am apucat sa schimb nici macar un cuvant. Cine este pentru?

    • Exact asta i-am zis lui Chameau a doua zi, la cald, Și-acum, după ce am și uitat că ne-am întâlnit, zic ca tine. Avem 5 ani timp să căutăm insula aia. (Nu cred c-avem moguli, dacă am fi avut, ne-am fi dat seama după elicopter)

      • Salut fericitilor!Aseara v-am descoperit si acum sunt catranit de suparare ca am pierdut din vedere intilnirea.Din pacate nimeni nu mi-a spus nimic,nimeni nu m-a sunat.
        Aseara v-am si scris cate ceva insa vad ca „admin-ul” m-a cenzurat.!I-am scris si lui pe adresa mentionata.
        Imi pare extrem de rau ca nu am fost alaturi,de aseara ma uit intr-una la poze si la filme.
        Culmea este ca realizez sau particip la evenimente iar acum nu am fost in stare sa fiu pe „faza”.
        Adresa mea de mail este „gelu@gelutrade.com” pentru cine vrea sa imi scrie.
        „Iliuta”,”geluta” sau „Cretul” cum imi spunea Titi Arghir sau Vasilescu.

      • Imi cer iertare ca am aprobat tarziu mesajul tau. Nu prea mai intru pe blog acum. Am si uitat ca ne-am intalnit. Vezi ca ti-am trimis un email.

Lasă un răspuns

