2 comentarii

Sanda Scarlat catre colegi:

Imi amintesc de fiecare dintre colegi si profesori, cu mici intamplari.
Sa-ti dau un exemplu, eu inca si azi fac bomboane cu visine dupa reteta de la bunica lui Dana Lungu. Sau folosesc cunostinte din liceu de la Dna Marasescu, sau inca de la Dna Petrescu, de biologie pt. examenele mele de agricultura. Imi plac cartile la fel ca si pe vremuri. Am invatat toate astea in scoala. Am invatat sa iubesc si sa fiu adevarata in sentimente.Tin minte toate excursiile si toate practicile (da, la Ceptura) si toate taberele.

Imi amintesc cu multa placere de Calin Harsia, inclusiv anii de scoala primara.
Ma bucur ca a primit rugamintea de a raspunde pentru mine la catalog.
Anii foarte tineri in liceu au fost fericiti-o inconstienta a varstei care si-a pastrat aura in ciuda multiplelor desfigurari ale epocii comuniste.
Pentru greselile mele, imi cer azi iertare.

Dragi Colegi si Profesori,
Tulburatoarele amintiri ale anilor impreuna imi sunt foarte dragi.
Cred ca fiecare din noi a avut o influenta asupra celor din jur, am fost o comunitate.
Doresc sa va multumesc la fiecare pentru inspiratia pe care ati reprezentat-o pentru mine.
Intamplarile ma tin ocupata astazi in USA. Sunt foarte mandra sa va spun ca, impreuna cu Cristi Scarlat, avem o nepotica, Selma Olga,de o luna, de la fiica noastra Raluca. Traim in California, in zona San Francisco, si nu mi-e niciodata rusine sa raspund cand ma intreaba cineva de unde sunt de fel: din Romania.
Va multumesc si va iubesc, Sanda

2 comments on “Sanda Scarlat catre colegi:

  1. ah, Sanda, si eu imi amintesc de Ceptura! Ziua eram in trupa de shoc cu derbedeii, iar noaptea bateam drumul in bezna din sat, unde eram noi cazati, la voi, la ferma, sa venim sa ne giugiulim cu voi, fetele… asa cum ne pricepeam la varsta aia…

  2. Sanda, draga mea, ce surpriza, nu stiam ca reteta bunicii mele este pusa in practica de cineva,…extraordinar, bunica nu mai este dar reteta este vie….
    Sanda mi-e tare dor de tine, am vorbit cu cumnatica ta, cu Mihaela, am vorbit cu Denis despre tine….
    Si mai am niste surprize, dar asta cand ajung acasa, mi-ar fi placut enorm sa ne revedem, dar uite si siteul asta e bun la ceva, a rascolit amintiri, a rascolit albume cu poze .. a rascolit cei mai frumosi ani, inocenti si plini de sperante, si de ce nu inconstienti de ceea ce ne astepta….viiitorul!
    Ceea ce este surprinzator in modul cel mai placut cu putinta este ca…in ciuda greutatilor, a crizelor, a vietii cu bunele si relele ei, noi, ne intalnim, noi comunicam, noi suntem aceiasi…putin mai ridati, mai grasuti, mai albiti, dar in esenta…aceiasi!
    Este precum credinta…si asta e o certitudine!
    Te sarut Sanda, ce mai tanara sotie si mama si bunica….din seria noastra!
    Iti urez multa sanatate, tie si familiei tale…si sa ne revedem candva cu bine!
    Poate la 35!

Lasă un răspuns

