1 comentariu

greu de uitat

dansul lui Mateescu cu Camelia Ghimbasu din ’92:

 

 

One comment on “greu de uitat

  1. Am revazut cu mare placere imaginile frumoase de pe site si o multime de amintiri placute mi-au revenit in memorie. Surpriza mare a fost cand am vazut dansul meu cu regretatul profesor si diriginte Mateescu. Imi pare rau ca nu pot participa nici la intalnirea din acest an, deoarece din iulie 2004 am emigrat in Canada, unde am reusit sa trec toate examenele necesare obtinerii licentei de medic , iar pe 28 iunie incep rezidenta in Victoria, capitala provinciei British Columbia. Va doresc petrecere placuta si multa sanatate atat voua, tuturor colegilor mei de an, cat si fostilor nostri profesori.
    Va imbratisez cu drag ( in gand),
    Camelia

Lasă un răspuns

