10 comentarii

ne vedem pe 30 iunie 2012 dupa 30 de ani.

Vă dăm întâlnire pe 30 iunie la Ploieşti după 30 de ani de la absolvirea Liceului „Mihai Viteazul”. Nu că nu ne-am mai văzut între timp. Ne-am şi plictisit unii de alţii. Câţiva. Eu m-am plictisit de Chameau, de exemplu. Iar cei care chiar nu ne-am mai văzut de 30 de ani am şi uitat că am fost colegi. Deşi, acum că veni vorba, îmi aduc aminte pe negândite de Selma, o fată frumoasă şi blondă pe care chiar n-am văzut-o de când am terminat liceul şi uite că n-am uiat-o.

Această prezentare necesită JavaScript.

10 comments on “ne vedem pe 30 iunie 2012 dupa 30 de ani.

  1. Comanoaso, stiu ca te-am plictisit, dar uite ca incepi sa produci ceva mai putin trist decat ne-ai obisnuit in ultimul timp🙂

    Cum si unde mai incarcam poze?
    Cred ca merita sa adunam pe cele mai haioase si sa facem un montaj, care sa fie disponibil, odata cu filmul intalnirii, pe un DVD.

  2. Am privit cu multa placere pozele si mi-am reamintit cu drag de anii frumosi de liceu. Din pacate, nu voi putea participa la intalnirea de 30 ani, deoarece voi incepe rezidenta in Victoria, BC. Va doresc tuturor, fosti profesori si colegi, multa sanatate, impliniri, si distractie placuta pe 30 iunie.
    Cu drag,
    Camelia Barcan ( Ghimbasu)

  3. Camelia, tu ai chiulit si la celelalte intalniri. Ce fel de sefa de promotie esti tu fara promotie? Mai lasa medicina aia ca ti-a mancat viata si vino la intalnire.

  4. Cine organizeaza masa, dansul si daru…..?
    Tot Tamara?Ma ofer si eu, Dana Lungu(Chiroiu).Acum sunt cu Tamara si ne uitam pe liste.
    Daca ati stabilit deja localul, spuneti-ne si noua,ca sa nu ne mai agitam.
    scrieti-ne pe adresa de mail

  5. bine ca nu am luat bilet de avion degeaba si ca v-ati tinut de cuvant! respect!

  6. a aflat, am procesat, am hotarit: vin la intilnire. astept cu nerabdare sa ne vedem.

Lasă un răspuns

